Tuesday, May 1, 2012

Happy Relationship 16th Months , Awak :)






This entry special for you , sayang ^^,

Every months , I'll doing something special for celebrate our "Relationship" 
since January 2011 until today , Mei 2012 . 

You're awesome , sayang . Never let you go . 
Because I need you be part of my life . 

Actually , I'm suggested to give you a gift , but when I thinking back , 
I had to postpone that gift . 
Wait for our Second date , soon :)

But for 16th Months our relationship , 
I want give you VECTOR ! :D
Saya tempah vector ni sebulan awal . 
Inilah surprise that I won't tell you even you ask me twice or triple times .

♥ 

Tadaaaaa
Yeayyyy ! This yours ^^,



Chantek tak ? Actually , dah lama sy nak tempah kan vector ni tuk awak . 
Tapi sy carik org yg reti buat ni , susah aw . 
Alhamdulillah , akhirnya usaha selama 3 bulan mencarik pelukis vector 
tak sia - sia . 

And noww , look at mine >,<


Tadaaa . Cute tak ? Senyuman menggoda untuk awak tuh . hehe
#Gurau jer , senyuman sy tak menggoda lgsong ! 

Okeylaa sayang . Now time to be more serious !

Assalamualaikum , sayang . Selamat hari ulangtahun kita :)) Setiap bulan , saya tak kan lupa wish dekat awak . Macam tuh jugak awak . kan ? ^^, So sweet . Awak lah yang selalu hiburkan hati saya , berikan saya gelak tawa , dan sanggup ubatkan hati yang pernah terluka . Sy sayang awak . Jujor dari hati , memang sy syg awak . Kalau satu hari nanti hati awak berubah , awak bagi tahu saya ye ? Sebab saya tak nak jadi penghalang awak untuk merasai kebahagiaan bersama insan tersayang . Satu hari nanti kalau awak rasa bosan dengan saya , awak bagi tahu saya ye ? Sebab saya tak nak awak terus menipu hati sendiri untuk terus bersama saya . Saya sayangkan awak , sangat-2 . " I LOVE YOU MORE THAN YOU KNOW "





Kat bawah ni ade PUISI berbentuk pantun untuk awak . 
Pantun nie berkait aw . harap awak paham dengan apa yg saya
cuba sampaikan >,<



Buah mengkudu buah ciku ,
Dipetik bersama buat strawberry ,
Wahai sayangku, wahai cintaku ,
Ingin ku ucap "Happy Anniversary".


Bersiar-siar menaiki kereta ,
Di tengah jalan tumpangkan si nyonya ,
Kini 16 Bulan usia hubungan kita ,
Semoga kasih kita kekal selamanya .

Anak kecil berlari-lari ,
Berlari-lari membawa dulang ,
Lelaki lain boleh ku cari ,
Tapi tak sama dengan mu , sayang .

Ramai yg kata "Manisnya kurma itu" ,
Mungkin semanis madu di tepi jalan , 
Jujur diriku pernah berasa buntu ,
Mungkinkah kita akan terus bertahan ?


Bertudung labuh nampak sopan ,
Diserikan lagi dengan kebaya ,
Kini terjawab semua persoalan ,
Andai berjodoh kita pasti bersama .

Nelayan belayar bersama sampan , 
Sampan di jaga baik dan bersih ,
Segala pengorbananmu kekal di ingatan ,
Hanya mampu ku balas dengan "Terima kasih" .

Sekian dari sayang , khas untuk abang :'))

♥♥♥ Maaf kalau diri tak sempurna , kerna saya insan biasa . Yg tak punye harta mahupun rupa . Yg mampu ditaruhkan hanya janji dan setia , sehidup semati bersama si dia :')


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

4 Comments:

luqman zakaria said... [Reply to comment]

happy for you :) semoga berbahagia selalu k!

Nurul Syuhadah said... [Reply to comment]

@luqman zakaria Thanks , insyaAllah , :)

As your word , I hope the same thing :)

Ardini Izzati said... [Reply to comment]

Wahh so sweet! Semoga korang berdua sentiasa bersama. Comel sangat vector tuu. Pantun buat sendiri eh? Ahaa. Comel sungguh!

Nurul Syuhadah said... [Reply to comment]

@Ardini Izzati Terima kasih . :)
Aah , pntun tuh buat sendiri jugak . hehe

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI