Thursday, May 3, 2012

Entry Berlapuk (!)


Holla (!) Rasa dah lama sesangat tak menaip panjang-2 di blog nie . Jari jemari yg mulus dan tembam ni pun dah lama tak ber-exercise . Almaklumlah , rasa nye nak dekat seminggu jugak tak taip panjang-2 . Entry yg before ni , just guna 4 ayat jer . And entry "Anniversary" 02 Mei tuh pulak dah taip seminggu awal :) Tuh yang main post jer . haha . 

Upsss , bukan pemalas ye ? Cuma adah tak berapa sihat . Nak jalan pun terhuyung hayang macam orang baru amik pil kuda pulak . Aik ? ~macam lah kenal rupa pil kuda tuh macam mana ? hehe . Sudahhh , byk pulak alasan ye ? Act , really I'm not very well . I'm sick for a week . n now feel better . So thats why tajuk kat atas tuh "Entry Berlapuk". Ni gara-2 sakit lahh , so kena peram dulu idea-2 nak berkarya . hehe . 

BTW , today nak share beberapa video lagu kegemaran Adah yg sweet and rasa macam ade kaitan dgn hidup Adah , since I'm frustrated until now , after I'm found new LOVE . 










Okey , kat atas nie ada tiga buah lagu . Firstly , I choose "Kimia" by Melda Ahmad , Actually lagu kimia ni pernah jadi lagu blog Adah waktu tahun 2011 . Adah suka sgt lagu ni sebab ade bait2 yg mengingatkan Adah pd BF adah . 

Second , Adah pilih Ainan Tasneem , "Aku Suka Dia" . Lagu tuh special for my LOVE , selepas adah mula berkenalan dengan si jantung hati . Sweet sgt lagu nie . Dulu time mula2 dgr lagu ni , tak de pun radio mainkan lagi aw . Tapi sekarang , di corong2 radio , lagu nie laa kerap sekali diputar oleh DJ-2 :))

And lastly , lagu "Putus" by Melda Ahmad jugak . Kenapa ? Ehhh , adah tak putus pun dengan bf Adah lagi . Cuma laguu nie betul2 mencuit hati Adah aw untuk ditujukan pada Ex-bf Adah tuh . hihi . Laa , adah tak ingat dekat dia pun , sebenarnya lebih kepada memuji BF adah yg sekarang nie . Mesti tak paham kan ? So let's we enjoy the song with lyric's :)

Putus - Melda Ahmad

Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku
Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku

See ? Now surely korang dah faham kan ? Tapi ayat terakhir dalam lirik ni "Nanti kau akan sedari yang kau perlu cintaku" tuh , korang tak yah laa amik port . Adah tak harapkan pun si dia tuh menagih kasih kembali . Cukuplah yg Adah ada sekarang . He's complete me and mean everything for me . 

Okey , the end . Thanks for reading :)) Wassalam


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI