Wednesday, May 30, 2012

Alhamdulillah , syukur ^^,


Jam menunjukkan pukul 2:16 pagi :) Alhamdulillah , Adah masih boleh bernafas setakat ni , masih mampu menggerakkan jari2 montel ni , masih mampu menatap skrin lappy ini , dan masih mampu mencoret sesuatu di teratak indah milik Syuhadah dan Shabudin ini :') Alhamdulillah , org bersyukur . 

Tiada kata yang mampu terucap . Org sangat2 bersyukur dengan keindahan ciptaan Allah di dunia ini , dan org bersyukur dengan kenikmatan yg diberikan oleh-Nya , dan rezeki yg Allah kurniakan pd org . Org sangat2 bersyukur :') Terasa sayu jer hati ini . Tatkala org mencoret isi-isi hati ini , org berharap sangat agar Allah S.W.T berikan org kesempatan lagi untuk merasai kenikmatan-2 dan berikan org peluang pada hari esok untuk org menebus segala dosa-dosa org , dan berikan org kesempatan untuk membalas jasa kedua ibu bapa org :') 

Setitik air telah menitis . Ya Allah , tiada kata yg mampu org ucapkan lagi . Segala apa yg org rasa selama ni lebih dari apa yg org mintak . Org ada keluarga yg memahami , org ada teman-2 yg sentiasa menceriakan hidup org , dan org ada dia yg sentiasa di hati org . Yg memberi semangat pd org . Terima kasih , Ya Allah :')

Tapi masih ada yg kosong di hati ini . Org perlu berubah . Org perlu memadam kesan2 kotor di hati , dan org perlu hilangkan hitam-2 yg telah menapak di hati ini . Ya Allah , mampukah aku ? T__T Org perlu maju setapak dalam membentuk dan menjadi seorang muslimah . Org perlu lakukan perubahan . Org WAJIB kembali pada yg asal  . Semoga Allah permudahkan urusan org . 

Org impikan kejayaan yg tiada tolok bandingnya dari adik beradik org . Org nak berikan senyuman terindah buat ibu bapa org . Org nak jadi anak yg solehah yg mendengar kata , pelajar cemerlang yg mampu membanggakan mereka , dan org nak jadi wanita atau seorang muslimah yg mampu dijadikan isteri kepada si dia :') Doakan org ye kawan-2 . Mungkin doa anda mampu membantu adah untuk menjadi seseorang yg lebih berguna di masa hadapan . InsyaAllah :))



A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI