Tuesday, April 10, 2012

Amaran Keras (!)



Selamat Tengah Malam , kawan-2 :D

Hari nie busy sangat , ehh . tak tahu la pasal apa . 
Maybe pasal benda lain kot busy . hehe . 

Tp tang2 busy tuh kan , gula-2 hudson's adah still sempat bagi 
amaran keras kat adah !

hehe . Dia marah adah selalu tidur pukul 3 4 5 pagi sebab online.
Walaupun sebenarnya adah TAK chating or mesej dgn LELAKI lain . 
#Maaf , ayt tegas kena dii bold kan . hehe

Actually adah nie memang giler blog . 
So bila adah tidur lambat tuh , sebenarnya berblog laa . 
And pi stalker blog2 orang lain . 

Haa , kan berfaedah kerja adah tuh daripada carik BOY lain ;D
Kan sayang ? 
#Gulp gulp ~telan air liur jap ! (peuwwww)

Haa , dok citer pasal lelaki lain nie kan ,
entah angin ahmar mana masok dekat dalam badan si dia nie , 
tetiba jer dye warning adah (!)

"Sayang nak online , abg tak pernah nak marah . 
TAPI jangan chating or mesej or bergayut dengan LELAKI lain ! 
Jangan buat benda yg abg tak suka .. 
Mungkin kita jauh , abg tak tahu ape yg syg buat , tp Allah tahu !"

Dushh dushh ! Terasa angin kencang lalu di tepi telinga . hehe ;D
Amboiii , bukan main serius cik abg kte nie . 
Sayang bini nampak ! hehe ;P

PErghh , lepas dia cakap macam tuh , 
teringat pulak kisah nakal Adah setahun yg lepas . hehe ;D
TAUBAT dahhh !
Tak mahu buat lagi . Biar lah setia pada yg sorang . 
^___^


yeayyy , ni lah cik abg Adah yg ber-warning keras tadi (!)
See ! tengok muka tak garang pun kan ?
Alahaiii , tomeii nye dia senyummm ( dlm hati : Weeekkkk :P )

Tapi jangan disangka muka setenang itu tiada ribut yg bakal melanda aw !
Kang kalau ribut, angin taufan , puting beliung dia dah maiii , 
tak cukup tanah nak lariii . 
heeee . 

**p/s khas utk abang: Hee , syg janji tak buat benda yg abg tak suke . 
InsyaAllah , syg cuba jaga hubungan ni sebaik-baiknya . 
Walaupun jauhh di mata , tp abg dekat di hati syg ^^,


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

4 Comments:

Cik Icha Mnz said... [Reply to comment]

Best Entri Nie..^_^.

Nurul Syuhadah said... [Reply to comment]

Cik Icha Mnz : hahaha . not really laa . just simple entry bfore going to sleep :D btw , thank you !

alif ismail said... [Reply to comment]

salam balas kunjungan..

terima kasih sudi jenguk blog alif ye..

ye, alif amik tempahan. untuk keterangan lanjut, sila ke FB alif ye..

TQ.

Nurul Syuhadah said... [Reply to comment]

Wasalam :) ouhh , okey .

InsyaAllah , adah akan berknjung ke fb alif pula . terima kasih :)

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI