Tuesday, May 14, 2013

#3 PRODUCT REVIEW: BEDAK ARAB KOKURYU


Ramai yg mungkin sudah tahu keberkesanan Bedak Arab yg mampu menutup cela dan menampakkan kulit wajah lebih halus dan Nampak natural.


Bedah Arab ini didatangi 3 dalam 1 , selain sebagai bedak asas, bedak arab juga di tampilkan sekali dgn foundation dan sebagai pelembap muka.


Cara pemakaian bedak arab sgt mudah. BAsahkan span yg dibagi, dan calitkan diatas bedak, kemudian sapu kan diatas kulit muka.


Bagi mereka yg mempunyai masalah kesan jerawat, anda tidak perlu risau. Kerna bedak Arab mampu mengurangkan kesan parut jerawat di muka anda.


Adah dah pakai bedak Arab ni selama 2bulan. Memang nampak hasilnya. Dan sekarang ni Ibu dan makcik2 Adah juga menjadi pengguna bedak Arab.


Seperti TOMATOX, jika anda berminat dgn bedak Arab, anda boleh beli di WAHIMEKI SHOPPE dgn harga yg sangat berpatutan.


In sha Allah, anda tak kan menyesal selepas menggunakan Bedak Arab.  Bedak Arab mempunyai banyak kelebihannya, dan salahh satunya boleh dibawa untuk solat.


Jgn ragu-ragu dgn Bedak Arab, ia dijamin halal dan selamat digunakan untuk semua jenis kulit muka.  Malah, ia didatangi dgn beberapa warna iaitu Orange blush, Russet dan sebagainya. 

gambar dari sumber GOOGLE :)

KElebihan bedak Arab : (Credit to : http://produk2u.com/7-sebab-kenapa-perlu-memiliki-bedak-arab-kokuryu/

1)  Bedak ini 3 dalam 1, combo yang sangat berbaloi. Ia bertindak sebagai pelembab muka,foundation dan bedak ! Apakah ia tidak menjimatkan wang anda ?
2)  Bedak arab ini mengikut aliran darah kita. Ya, ia menyerap masuk ke dalam kulit kita, bagi menghasilkan wajah yang cerah dan gebu secara semula jadi serta tona warna kulit kita kelihatan sekata.
3)  Disebabkan perkara di atas juga, bedak arab ini HALAL dibawa solat. Ya, 100% jaminan HALAL dan telah pun diluluskan.
4)  Percaya atau tidak, bedak arab ini mampu mengecutkan jerawat anda !
5)  Seperti yang disebut di atas, bedak ini tidak melekit dan tidak sama sekali melekat di tisu atau tudung kita.
6)  Ketahanan bedak arab ini ? Sehari boleh tahan sehingga 8 jam, dan satu bedak compact itu boleh tahan sehingga TIGA bulan, bergantung juga pada penggunaan kita.
7)  Paling hebat sekali, apabila kita berpeluh, wajah kita akan kelihatan lebih cantik dan berseri.



Akhir kata, SELAMAT MENCUBA !


·         Ayuh , tingkatkan keyakinan diri anda.  | ceritachentakita.blogspot.com


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

3 Comments:

Tinta Lana said... [Reply to comment]

Salam.

Adah..adah buat bisnes ke skrg? Haritu produk tomato kan.

Nurul Syuhadah said... [Reply to comment]

@Tinta Lana Wassalam .

Tak dear. Adah lebih kepada informer utk produk-2 yg berkesan and adah dah cuba and yakin akan keberkesanan nya. And macam tomatox and bedak arab ni, adah beli kat kawan. Tp yg lain2 produk yg bakal di publish, adah beli kat farmasi. :) Watson selalunya.

Maisarah Azmi said... [Reply to comment]

saya ada jual bedak arab dengan harga yg berpatutan.. check it out at https://www.facebook.com/DesaraShop

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI