Sunday, September 11, 2011

Kenangan di Bulan Indah !

Assalamualaikum (:

Hye , dah lama tak update . hee . Lately , Busy sesangat . Sampaikan nak citer pasal Raya kat blog nie pn tak sempat . haha . bukan tak nak ceter pngalaman raya this year , tapi setiap kali nak taip , tiba-tiba teringat lak akan ASSIGNMENT + STUDY yang masih belum siap lagi . hee :D so terpksa laa padamkan niat suci murni menulis karyakarya terbaru untuk anda semua . Chill (:

Owkeyh , with simple writing , kita just cter short story or essei about what happen on this year Eid day .  Raya tahun nie aku agak excited . tak tahu laa kenapa . maybe sebab raya-raya yang lepas nie aku tak brpa ade mood nak rya kot . yelaa , tyme 2008 , adik aku baru lahir . so thats day , mmg busy gler2 . dgn final exam lagi . Ouhh , no ! tak dapat bayangkan . And tahun 2009 lak , tyme tuh aku form 5 . tyme tuh lagi busy . Ingat lagi tahun tuh tahun kecoh dengan SPM. Aku dgn riak wajah  bangga nye mnyambut raya dengan hati yang berbelah  bagi . HAHA . mane tak nye , abis sminggu raya , aku trial . But tak study apeape pon . Kira macam dh yakin jer result aku akan dapat straight A . HAHA . and tahun 2010 lak , tahun lagi malang . Dah laa tahun nie aku frust giler dgn relationship aku . Lepastuh lak , time raya tahun tuh , aku beraya dekat Puchong hny bbrapa hari jer , selebihnya kena raya kat hutan simpan JENGKA.  hoho . Memang sadis giler ! :D

Sooooo , sebab tuh laa aku happy sgt tahun nie punye raya . Dah la 1st tyme raya dengan insan terchenta , walaupun jauh di mata . Lepas tuh , raya tahun nie , ramai sangat2 tetamu datang rumah . Even penat , tapi rasa sonok jer layan tetamu . Tak boleh bayangkan , setiap hari dari raya ketiga smpai ke lima , family aku kena masak makanan berperiuk-periuk , hnya sebab tetamu nak mai umah ! HAHA . aku rasa macam dah buat kenduri . syes , sonok giler :D 

HAHA , tapi itu bukan reason aku tulis entry kali nie . hee , Aku just nak cerita pasal bunga-bunga chenta aku tuh . hee . OK , yupp ! aku memang tengah angau . hee , tak sedar diri tuh . dah laa nak dekat exam , tapi boleh lagi bercintan cintun macam nie . HAHA . weippp ! Hari nie first TIME aku SKYPE dengan insan tersayang  ,huuu . berdebar ! syesly . and dye pn cakap bnda yang sama . Yela , sepanjang 8bulan nie , kami tak pernah bertentang mata , bermuka hadapan (ayt tunggang langgang) and tak pernah nak skype2 nie . hee . TApi tak tahu mana datang kekuatan and kegedikan nie , tarikh 11 September nie gak laa boleh tibatiba main skype . TERUJA sangat-sangat . Tapi tak nak laa show off sgt kat mamat tuh . nanti dye cakap aku nie perasan lak . So aku pun try laa buat buat cool , walaupun hakikatnye , aku nak teriak and jerit kegembiraan jer . hehe . 

GEDIK jer kan ? HAHA.  tak kisah laa ape pun korang nak cakap . hee . bila hati tengah gembira , macam-macam dorang nak citer . macam aku laa . Cuma aku just citer bnda yang buat aku happy jer . Kalau cite yang sedih sedih nie , aku tak suke cgt nak bercerita . boring . HOHO :D (sedangkan takot menagis) hee 

okeyhlaa . cukup sampai sini . Kembali bukak buku (: HAHA .
~daa

~LOVE YOU SAYANG :D




A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI