Monday, September 19, 2011

Terkilan ~ Sedih ~ 18 sept 2011

Assalamualaikum . .

Hmm , saat aku taip setiap bait bait ayat dan setiap perkataan nie , aku still rasa sedih and terkilan sangat-2 . Sebak jer hati nie . Rasa macam baru semalam aku dapat skype and chating dgn dye . huhu . Awak , selepas 8 bulan , baru kali nie laa sy rasa eppy sesangat , bila awak dpt luangkan masa dengan sy , kita dapat bergurau macam dulu , komen-2 , gaduh-2 , sy rasa seronok sangat , wak . Tapi kenapa tempoh keseronokan tuh kejap jer ?? :(

Awak , kalau di beri pilihan , saya nak jer ikut awak pi belajar sana . Tapi mustahil kan ? Awak berjuang kat sana , sy berjuang kat sini . Awak utara , saya timur . :( Kita tak sama . Jarak kita jauhh sangat . Sedih laa wak . banyak benda yang sy terkilan sangat sebenarnya . :'(

1~ saya terkilan bila saya tak dapat chating dgn awak , tyme malam terakhir before awak balik perlis . 


2~ saya terkilan bila saya tak dapat skype dgn awak , atau dgn kata lain , tak dapat tatap mata awak puas-puas . tatap wajah awak , hidung awak , tengok awak snyum , SAYA TAK PUAS !


3~ saya terkilan sebab seminggu awak kat Ipoh nie , saya selalu merajuk dgn awak , balas sepatah sepatah jer mcg awk , walaupun awak dah berusaha sedaya upaya pujuk saya .


4~ And saya terkilan gak bila saat-2 awak dah nak pergi stesen bas , dah nak naik bas , saya still tak dapat mcg dgn awak . hmm . sedih !


Awak , saya tak marah awak nak keluar dgn kawan-2 awak . saya tak merajuk pasal tuh . Awak pun jangan laa amik hati lagi ye ? Saat saya tulis blog nie pn , saya masih tunggu mesej awak . saya nak tunggu smpai awak smpai perlis aw ! saya tunggu awak , sayang (: Sumpah , saya tak marahkan awak lagi . sebesar zarah pun , tak ade rasa marah pada awak aw . saya sajer jer keraskan hati nie . balas sepatah-2 jer mesej awak . TApi sebenarnya , dlam hati saya nak jer balas panjang-2 , gurau-2 , and menyakat awak mcam selalu aw .  saya sabar jer . sebab awak tak boleh mesej dalam bas . nanti awak pening kepale . sebab tuh saya tak nak ganggu awak . ~ hee . see ! saya sayang awak , kan ? Percaya kat saya aw . Kalau sy boleh percayakan awak , awak pun perlu lakukan benda yang sama . Awak lupe , sepanjang 8bulan kita kapel nie pun , banyak benda yang kita buat bersama . hee . 

1~ Walau kita jauh , and kita tak pernah merancang , tapi kta selalu makan ikut tyming yang sama kan ? ~huhu , kebetulan jer owg cakap .


2~ Kita pun pernah makan lauk yang sama . walaupun saya tak tahu mak awak masak ape , and awak tak tahu ibu sy msak ape . kan ? hee . tapi rupenye kita MAKAN makanan yang sama . (:


3~ Awak ingat tak , pernah suatu hari tuh , awak reply mesej sy lambat , sebab mak awak call . Tapi hakikatnye , saya pun reply mesej awak lambat , sbb ibu sy call . ~hee . cuma saya tak bagi tahu awak pun . sebab awk dah mesej sy dulu . huhu :D


***Ade banyak lagi yang kita pernah buat bersama dalam jarak yang jauh . Tapi biarlah hanya kita berdua jer yang ingat , kan sayang ? MMuuahh . jaga diri baikbaik aw . Sayang + chenta + kaseh awak , Mohamad Shabudin bin Sharidan . 


Suka tengok senyuman awak,  Manis . macam gulagula kapas :D ILOVEYOU , DIN .






Kata Mutiara :: Kalau saya perlu mengambil masa 8 bulan untuk menunggu saat ini , saya juga sanggup menunggu 8 tahun akan datang , untuk menunggu saat kita mulakan kehidupan yang sebenar , akan datang (: InsyaAllah . Saya doakan hubungann nie berjalan lancar . Bertahan lama . ! Amin (:

JAGA DIRI , SAYANGKU  .


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

PERCAYA PADAKU ~ UNGU

aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu



reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku



repeat reff
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu



repeat reff
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku



Source: http://liriklaguindonesia.net/u/ungu/ungu-percaya-padaku/#ixzz1YKOKicyT


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI