Tuesday, September 13, 2011

Jarak itu Bukan Penghalangnya ! (:

Assalamualaikum :D

Hye , just nak selitkan beberapa pendapat , atau dengan kata lain , luahan hati ! Kepada yang sudi bace , boleh jer bace , but yang tak sudi tuh , its okey . hehe . tutup la balek tab tuh . HAHA .

hurmm , okey . based on our topic . "jarak itu bukan penghalangnya" ! Korang mesti ramai yang tahu pasal cinta jarak jauhhh kan ? okeyy , aku pun dalam situasi yang sama . But perlu ke isu jarak yg jauh antara kita dan pasangan tuh perlu di bangkitkan ?? Salah ke kalau kapel jauh ? TAK JUMPA ?? kenapa ? setiap pasangan tuh perlu jumpe atau dating ke ? kalau tak , means pasangan tuh tak sayangkan kita . MACAM TUH ??? ouhh , no ! KOLOT dan sempit sangat pemikiran owg yang sebegitu . And please , tak perlu nak canang citer korang yang korang jumpa pakwe korang , and jalanjalan dgn dye dekat semua orang . (dituju pada seseorang) Syes , bukan jeles atau dengki . tapi aku menyampah and meluat bila kau saja nak buat aku jeles ! ade aku kesah ?? 

Bercinta jarak jauh pun boleh bertahan jer , janji ikatan tuh bersandarkan kesetiaan dan kejujuran bersama pasangan . Memang agak susah kita nak berhadapan dengan sesuatu situasi , especially bila gaduh or misunderstanding ! Mesti susah nak selesai kan sebab kita tak dapat face to face dgn pasangan kita . Tapi still ade cara lain lagi laa tuk selesaikan sume benda alah tuh . And if we love his / her , we will never take a longer time to calm down our emotions . Just forgive and forget . Simple is better . (:

Sekian , ikhlas luahan hati dari saya . (:

~p/s : tak perlu nak emoemo bace bnde nie . and tak perlu nak terasa hati sangat ! bukan aku mention nama pun . Kira baik laa tuh . BERSYUKUR . :D


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI