Monday, February 6, 2012

Sweet nye dia . Menitis Airmata :')


Beep beep . 
#bunyi mesej masuk !


Ececehh , nak tahu lah tuh mesej ape kan ? HEHE . 
hurmm , dye bg satu mesej kat kita. 
WArghh , smpai airmata kite menitis .
Kita tak tahu nak gambarkan macam mana . 
Kita terharu sangat !

Awakk , sayangnye awak kat saya . 
Serius , saya pun sama !
Bila kte cakap kita syg awak lebih dari awk syg kita ,
nanti msti awk jawab,
"abg sygkan syg lebih dr ape yg syg tahu"
#tetiba hilang kata-kata jap ! 
=____=

Semalam awak garang dgn sy .
Sy nangis !
Awak cakap "jangan nangis !"
Arghhh , macam mana nak tahan airmata nie , wak ?
Awk tak pernah garang-2 gn sy bfore nie .
"Habis awk degil sangat , suka buat perangai !"
hehehe , sory sayang . janji tak buat lagi ! :')

Pagi tadi awal-2 lagi dah msej saya .
"Abg dah bgon , nak buat kerja jap"
Wahhh , dia bangon pagi lah aryni .
Terkejut jap !
HAHAHAHA .

Pukul 2 awak mesej .
"nak tidur boleh ?"
Hee , tak boleh ! Lembutkan hati saya dulu sampai saya bagi awk tidur !
Then awk cakap :
"lembutkan hati syg , lembutkan hati syg , lembutkan hati syg , lembutkan hati sayang"
ggrrrrrr -___-"
#memang berangin jer lah saya kan !
Amboii , pandai dah nak main-2 kan kita . HUH !

Then lepas kena bebel gn kta , kita marahh awk giler-2 . 
pastu kte TER-cakap awak sengal !
Boleh lak awk gelak . haihhh .
"hahaha , saje jer nak suruh awk ckp sengal , lama dah tak dengar awk cakap macam tuh"
#Elehh , dulu time before couple boleh lah cakap mcm tuh . 
Skrang kalau ckp , nnti kte gak kena marah . HIHI

Yg paling terharuuu .
Awak cakap ayat nie . . . .
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
dup dap dup dap
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"cayunk awk sgt-2 , chenta awk sgt-2 , rindu awak sgt-2 , abg perlukan awak . tunggu abg jumpa family syg aw . Tunggu abg sampai kiss dahi sayang dalam masjid :) "


Giler terkesima jap !
Dia berjiwang lahhh . 
Rasa macam lawak pun ade gak .
Tapi kalau lawak , nape kita tak gelak ?
Nape saya menangis ? ? ?
Ape TANDA nye nie ??
Ape yg awk cuba sampaikan ?
Y___Y

Banyak nye persoalan . 
Bermain-main dalam pikiran .
AWk tidur , tapi saya ?
Otak ligat berpikir .
Serius ke awak ? atau main-2 kah awak ?
Saya tak tahu nak buat andaian macam mana .

Tetiba abah call .
"Shabudin sihat?"
Alhamdulillah , sihat bah .
"kirim salam kat dia , suruh belajar elok-2"
InsyaAllah .

. . .

Haihh , wahai HATI . Tenanglah dikau .
Jgn lah terlalu bergantung harap .
Wahai HATI .
Tetapkan lah perasaan mu .
Jgnlah gusar dan takut .
Kelak dikau akan tahu juga jawapannya .

Ya Allah , KAU pertemukanlah jodoh yg terbaik untukku . 
Andai dia memang jodohku , KAU dekatkanlah dia padaku .
Tapi andai dia bukan jodohku ,
KAU jauhhkan lah diri nya dari diri ku .
Biarlah kesedihan menemuiku dahulu , sebelum kebahagiaan menyusuli di kemudian hari .
AMIN  :')



Pesanan untuk awak : Terima kasih . Terima kasih utk segalanye . Awk mmg sweet ! :') Selalu buat saya menangis . Tapi saya menangis kegembiraan + terharu sangat .
Nanti jemput datang rumah :) Maafkan kesilapan sy selama sy bersama awak .
Terima kasih tegur and marah sy before nie . 
Terima kasih sebab terima saya . 
Andai ada jodoh , sy wanita yg paling bertuah . InsyaAllah . Tak ke mana jodoh tuh . 
Sama-2 kita berdoa >__<








A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI