Monday, February 13, 2012

Dugaan yg sama setiap masa :')


Alhamdulillah , hari nie di duga dgn rasa yg sama setiap bulan . Kesakitan yg sama . Ketakutan yg sama juga .
Ya Allah , Kau kuatkanlah diriku . Melawan segala rasa sakit ,
yg tak pernah aku minta . Tapi ia sering datang . 
Datang dan pergi , namun ia akan tetap kembali dgn rasa yg sama . 

Ya Allah , mungkin ini ujian Mu pada diriku . Mungkin juga ini
adalah cara utk menghapuskan dosa-2 kecilku . 
Sekali lagi aku redha , Ya Allah . 

Namun , sekuat mane pun diriku , aku tetap tak bisa melawan rasa ini .
Ia terlalu sakit . Terlalu bisa . 
Kau kurangkanlah sedikit rasa sakit ini , Ya Allah  :'(

Dah bertahun , hampir 9 tahun merasai benda yang sama .
Jemu ? Ye , aku jemu !!
Airmata dah tak mampu mengalir saat RASA ini bertandang kembali .
Diri ini semakin lemah . 
Lemah sesangat . Aku dah tak mampu nak lakukan kerja yg berat .
Dah tak boleh se-active dulu    T.T

Kadang-kala , orang sekeliling sering menakutkan aku .
Mungkin mereka tak sengaja .
Tanpa sedar , mereka sering menyatakan KESAN pada rasa ini !
Kesan nya ???   Y.Y

Wallahualam . hanya Allah yg tahu adakah kesan itu betul atau tidak . 

Sabarlah diriku , engkau pasti akan tahu jawapan nye kelak .
Tahanlah diriku , kerana perjuangan mu makin jauhh .
Kuatkanlah diriku , sehingga aku dpt capai ape yg aku inginkan . 
T__T

. . .

Awak , thanx sebab selalu paham saya . salu bgi sy smangat . Walaupun kdg-2 awk sendiri
terlalu risaukan saya . Hari ini rasa ini dtg lagi , wak . 
Ia dtg saat sy keseorangan .  :'(
Sakit sangat . terlalu sakit . awak jgn marah sy nangis ye ? 
Sebab sy dah tak tahan . sakit !
Sy nak balik rumah , wak .     Y.Y

                                                                   


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI