Saturday, August 6, 2011

Cinta Muka Buku :')

Assalamualaikum (:

Hari nie tetiba rasa gembira sesangat . Bukan apa , hari ni kte tukar lagu baru kat blog ! ehhh , tapi kali nie bukan saja2 tukar taw ! Kita tukar sebab lagu nie ade kenangan antara kita dengan si dia :DD

CINTA MUKA BUKU . haihhh ! kalau ikutkan hati , kita tak pernah percaya dengan cinta sebegini ! yela , mana mungkin hubungan itu boleh terjalin tanpa kita mengenali seseorang itu , tak kira lah laki atau perempuan .

Ingat lagi , tahun lepas . sewaktu baru berjinak2 dengan dunia FB nie , kita selalu cakap kt kawan sendiri , yg kita tak akan suka kat mana-mana lelaki yg kite kenal dkt FB . hehehehe (: sebab , kita cakap lelaki kat dalam FB nie banyak yg nak menggatal jer . And for sure kita memang menyampah gile2 pada lelaki yg suke benar menegur-negur di IM kita :DD

Tapi tuh laa , disebabkan perasaan TAK SUKE sggt nie laa , akhirnya kite terjumpa juga dgn insan yg tersayang di laman sosial nie . ggrrrrr :P Serius , mmg kita tak percaya sgt2 , smpai skrg . And ada gak yang kata hubungan kita tak kan kekal lama . Sebab kebanyakan yg rapat dgn kita dah set kan minda dorang , couple yg kenal melalui FB tidak akan pergi jauhhh !

Ceyhhhhh ! Kita nak tgk sejauh mana kebenaran kata-kata tuh . Sebab kita pun sdang cuba untuk membuktikan yang CINTA MUKA BUKU nie pun boleh bertahan and kekal lama gak . InsyaAllah (:  Sebenarnya , kita sendiri tak tahu dengan sapa jodoh kita , and bila kita jumpa jodoh tuh . Sebab yang merancang segala-galanya bukan kita . Hanya Yg di Atas sahaja yg tahu (:

Cuma yg kita harapkan sekarang nie , kita boleh bahagikan masa kita antara kerjaya dan juga CINTA (:  Tak nak terlalu mengejar cinta manusia , sbb takut kecewa di kemudian hari . Tapi untuk si die , "awak jgn risau , selagi saya mampu , saya pertahankan lah hubungan ini" (:

Alamakkk ! rasa nye kena stop skarang . sebab , hehehe . kita tak mandi kot . adehhh ! terlalu sibuk nak carik CODE lagu nie , smpai terlupe nak mandi . hehe (:

anyway , thanx kepada yg sudi membaca :D Salam Ramadhan buat anda .

p/s :: terima kasih laa pada adik2 yg tolong akk carik lagu nie ye ? jasaamu akan ku kenang . 
~terima kasih sayang sebab tolong kakak ! blog korang lagi gempak (: ~heee










A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI