Monday, May 23, 2011

Cemburu Sangatttt ! (:

Assalamualaikum w.b.t(:
Menjadi kegilaan remaja melepaskan rasa bosan !


New entry kali nie nak cerita pasal ape ye ? ? Amboiii , syuhadah ! kebelakangan nie rajin lak die nak update blog kan ? HAHA . dulu tak pandai nak berkarya sgttt , tapi sekarang ape salahnye menceburi bidang baru . kan ? kan ?

Tapi kemahiran aku dalam penulisan masih lagi tak sebagus penulis2 blog yang laen . serius beb , jeles sangat2 taw bile tengok blog owg len . wah ! isi dowg bombastik , jalan cerita yg menarik and the most important , dorg pandai mempelbagaikan cerita dowg . Confirm byk pengalaman nie ! hehe (:

karya ku hanya lah  biasa2 sajer (:


Namun aku bersyukur , di beri peluang untuk belajar dan terus belajar . menjadikan karya2 orang lain tuh sebagai contoh supaya aku menjadi penulis yang lebih baik . Mungkin bukan utk mase ini , tapi pada masa akan datang . (saje nak mendatangkan semangat !)

Terkejut bile bukak blog adik2 yang masih bersekolah lagi . Bukan terkejut sebab mereka dah ade blog . Ouh , itu sume perkara biase . sdgkan budak sekola rendah pun dah pndai berblog2 nie , ini kan pelajar menengah rendah . Tapi apa yg mengejutkan aku , bile tgk entry2 dowg nie . Serius , pengalaman mengalahkan aku . bercerita dgn penuh gaya . Itu belum lagi tgk dowg nye perhiasan kt blog . gadget2 dowg . Sumpah ! aku kagum dgn ability dowg . *malu *malu (tetiba !)

dorg nye blog lagi dasyat dari nie !


Cemburu sgttt ! itu laa perasaan yg tetiba muncul kat diri nie . tapi cemburu on the positive side , ukey ! hehe . bukan ape , bile nak dibandingkan blog aku nie gn dowg punye , oooouhhhh , mmg jauh beza ! Betapa kagumnye aku akn kehebatan mereka ! wahh , bhsa baku lak tetiba nie ! (:

cth2 blog yg aku google jer . haha !


Ape-ape pun , aku nak wishh congratzz laa kat adik2 nie sebab kehebtan yg dowg tunjukkan tuh ! hehe (:


p/s :: aku selalu follow up blog kgkawan dan adik2 aku tuh . hehe ,  dari situ gak laa dtg nye ilham untuk aku selitkan contents dalam entry aku kali nie ! Thanx u all (:


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI