Sunday, February 20, 2011

Kebahagiaan Milik Kita :)



Hey , kamo :) Ape kabar ? heee :) Arynie kan , mood aku berbunga2 laa . Terlalu gembira , tak dapat nak ungkapkan mcm mane . Huhu .

Mesti kowang tertanya2 sebab ape kan ? Adakah sebab Buah aty aku yg jauh di Perlis tuh ? haha . . Semestinye tak ! uhu . Kaly nie aku gembira di sebabkan sepupu dan kawan kesayangan aku .

Hmm , kowg percaya tak pada CINTA ? haha . bg aku laa kan , cinta tuh sgt laa ajaib ! Ape yang kita rancang n inginkan , tak semestinye berlaku . Kadang2 ape yg kita tak sgka tuh laa yg berlaku aw . . Hee . :)

Aku terlalu bahagia ble melihat mereka bahagia . Tak tergambar cmne . Kawan aku n spupu aku tuh maybe dh wat keputusan yg betol . Mungkin dah cukup rse nye aty dowg terseksa , and skg dowg dh ley menarik nafas dengan lega , ble tak lame ag dowg akn jg psgn kekasih , spt aku dan dye :)  haha .

Walaupun permulaan perkenalan antara dowg merumitkan aku , dan mereka , tp tuh bukan laa penghalang nye ,.  sebab Ending cter dowg skg ni bakal berakhir dgn baik :) Amin .



Aku berterima kasih sgt pada sahabat aku nie , sbb muncul dlm hdup spupu aku . Mengembira dan membahagiakan dye . Betapa indah nye hari2 aku selepas nie , sebab aku tidak lagi perlu menyimpan rasa bersalah di dalam diri . Kerna semua nye dah berakhir . Dan aku pn boleh teruskan ape yg aku rancangkan untuk hidup aku :)

Sekarang aku sedar , apabila kita bermula dgn sesuatu kesedihan , tak semesti nye ia akan berakhir dgn kesedihan gak . huhu . Kebahagiaan pasti akan muncul di akhir cerita :)

Ape yg penting , kita tidak mudah mengalah and berputus asa dlam sesuatu perkara . Bukan tuh sahaja , dlm beberapa hari nie , aku dpt belajar mcm mane tuk menjadi org yg lebih positve dan membuat keputusan dgn baik :)
Thanx yer kat my lovely fwenz and cousin :) Tak lame lagi , jika jdow pjg , mungkin kita akan jd sedara . HAHA . Ape aku merepek nie ? Terlalu awal utk merancang . Tapi ape salahnye kalau kita berangan2 dahulu kan ? hehe .

Aku doakan kowg bahagia . Bahagia di samping sesama sendiri :) and Doakan laa agar hbungan persahabatan dan persaudaraan kita kekal berpanjangan :)

L . O . V . E . Y . O . U !



A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI