Sunday, February 13, 2011

Jadual !

Hey , kamu semua :) . selamat pg , tgh ary , ptg n mlm . hehe . act aku tak tahu pun pukul bpe kowg sume bca blog nie . btw , thx laa k ? Rse nye dh sebulan aku tak update ape2 story . hmm , bkn tak nak tlis , but dunno what type of story that i can share . 


But for this tyme , i want to share wif u bout my activity in dis week ! hmm , even dis week agk memenatkan and mencelarukan pikiran aku , but aku eppy gak , cb mcm2 aktvity yg aku buat and yg pihak University anjurkan . At least , akku tak de laa rse bosan ato stress cgt .

07 Feb : Wah , aryni ary yg memalaskan bg sume student tuk hadiri kelas . knp erk ? yelaa , dh sedap cuty semggu mghabiskn mse dgn todow n enjoy , tba2 kena attend kls cm bese lak . heyh ! mmg malas laa kan . rse cm nak lanjut kan jer cuty sendiri . hehe . tapi aku gagahkan gk laa g kls . Notg special for this day . Jadual berjln seperti bese . Cume aku agk excited laa ble kelas ganti dibatal kan :) ~heee . it means , aku dpt menambahkan lagi mse tdow aku ! ~awwwww ! i like ! tidor itu hobi ku :P


08 Feb : Hmm , aku mulakan hary aku dgn mood yg ceria . hehe , sbb malam tadi dpt bergayut gn org tersyg kan ? So pg nie bgon dgn aty yg berbunga2 jer . :) Amat menceriakan , walaupun aku ptot rase kurg eppy pd arytuh . Mane tak nye , tyme Selase jer , jadual aku crowded ! Dh laa ade kls mlm , mmg rse nak jer ponteng kls . but nseb baik laa aku nie pelajar cemerlang . (ade unsur keperasanan di ctu) . Tapi tak pe laa , ape yg penting , aku suke kls KI aryni . Byk kot ilmu pengetahuan yg aku dpt belajar . And semsety nye laa pengetahuan tntg hdup berumah tangga ! kih3 (gelak ngada2 + gatal)

09 Feb : Rabu ! Tak sbr nak tggu jarum jam mnunjukkan pukul12 ! hehe , bukan ape , aku tak sabar nk balek bilik and basuh bju . Yela , bju yg berlonggok semnggu tuh , kena laa bsuh ! Tak sgop laa nk tmbhkan lagi koleksi baju2 dlm bakul tuh . Rimas ! hak2 :D . . Tapi , , , mood aku arynie tak bpe ok . kenapa erk ? hmm , KESUNYIAN ! tuh jer yg dpt aku ungkapkan . Tak nak cter lebey2 , kerna ia kan mngundgkan airmata yg mlmpau ! HAHA :D


10 Feb : Perggghhhh ! MERDEKA ! hehe , tuh bukan tuk 31 0gos yg meraikan hary kemerdekaan negara kita k ? but laungan tuh utk diri aku sendri , sebab kelas aku hny bermula pd pukul 5 ptg . Ouh no ! cube bygkan kalau stiap ary kls aku cmni . mmg gemok laa aku kan ? asyik membuta jer dalam bilik . hehe . Malam lak , sprti bese , kelas BBM yg,,,,,,,urmmmm . . ia tak membosankan , tp mengundang rse mengntok yg TERamat cgt . huhu , tersengguk2 aku tyme kls tuh . dh laa duk depan . seb bek tak terhentak pale aku kat meja tuh ! HAHA :P . Sory cikgu !


11 Feb : Semakin ary , aku jd mkin sdey lak . Diri pun nmpk letih n kurg bermaya . hmm , cb ape ek ? aku tak tahu nak xplain cmne kat kowg . Terlalu peribadi . Kdg2 aku rse perlukan teman2 baik aku saat nie . tapi , mane kowg sume ? hmmm . Aku terlalu SAKET . :( Aku tak mmpu kot nak hadapi bnde2 nie . Penat . SEtiap hari tidur terggu . Lebih mengejutkan , malam pd aryni , aku di uji dgn ssuatu yg aku tak mahu ia berlaku . :( Thx laa pada Azhar n Huda , cbb mereka laa yg teman kan aku :) Sayang kowg .

12 Feb : hurmmm , tlggg laaa . aryni cuty ! sepatot nye mmg cuty ! tp knp kami kena attend program ? heyh . mmg "kerajinan" tuh tak de laa kan . Dgn mood yg kurg memberangsangkan , tmbhkan lagi dgn mata yg semikn lebam , so aku rse TERpaksa gat nak merelakan aku pergi kt DSG tuh . Tapi kuasa Allah tuh Maha Besar . Dgn pd permulaan nye mood aku tak de , tp ble akku dgr jer ceramh yg encik Nazri bg , aku tba2 jadi agresif . tergelak sakan , terhibur , and rse sunyi aku hilang . Plg penting , Ceramah yg En.Nazri smpy kn mmg bermakna n pnting tuk sume student . mcm2 rhsia yg aku tahu . antaranya rahsia LELAKI JALAN BONGKOK ! dan rahsia LELAKI YG SUKE WARNA COKLAT ! HAHA :P . . Sory guys ! ~ isu sensetif tuh ! hehe .

13 Feb : HAHA . pada mula nye aku tak yakin jer nak twoskn program nie aw . nak jer ponteng . atau bg alasan sket . tapi di sebabkan group aku byk clssmate aku , so aku join jer laa . Mmg happening and De Bomb laa grop aku ! and plg aku terkejut n tak sgka , perubahan level confident yg ade pd diri aku . aku tak tahu cmne aku leh jadi begitu sportg and peramah tyme tuh . Ouh , no ! rse tak percaye . aku ley berlakon , menyanyi and membentangkan sesuatu infront others yg aku tak knl each other . Its so embrassed ! but i can face it with smile and peaceful . ~pokok nye , aku tak kan lupekan arynie ! :P

Ok class , dats all for today , we continue on next week :PP ~heee !


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI