Wednesday, September 28, 2016

Cincin Nikah


28th September 2016

Tarikh yg sukar untuk dilupakan. 
Tarikh penyelamat, mungkin juga tarikh perjanjian. 
Terima kasih, menjadikan ia dua dalam satu. 
"Pertolongan" dan juga "keinginan" yang direalisasikan oleh awak. 

Walau tarikh nya, bukan lagi samar-samar, tapi memang masih gelap gelita, 
masih tercari-cari lagi bila dan bagaimana. 
Namun keikhlasan awak dalam menunaikan impian,
dan juga membantu, sangat lah saya hargai. 

Moga Allah panjangkan umur awak dan saya, 
supaya saya sempat merasa damai disisi awak. 
Membalas budi dan mencurahkan kasih yg selama ni terbatas. 
Moga Allah kuatkan jodoh kita, ikatkan hati kita menjadi satu. 
Terlalu banyak yang perlu dibalas, sehingga mungkin ia menjadi tak terbalas. 

Cincin ini menjadi simpanan saya. 
Bila tiba masanya, sarunglah dijari manis saya. 
Terlalu berharga, sehingga saya menghitung hari ke arah itu. 
Saya rasa terkuat untuk terus berjuang melawan rasa give up. 
Terkuat untuk pertahankan apa yang ada.
Terkuat untuk terus tabah menghitung hari dan masa. 

Terima kasih. 


Mungkin Zaujahmu, 
Adah


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI