Saturday, June 16, 2012

Jengka --> Temerloh --> Mentakab

Copy paste gambar kt google :P


Hari yg sgt memenatkan . Seawal 6.30 pagi , dah bangun menunaikan kewajipan bagi semua umat Islam ,dan sekaligus menyiapkan diri untuk merayau ke bandar Temerloh . Perancangan yg tidak di atur , berjalan seperti dirancang . 

Dari Temerloh , setelah selesai semua urusan , kami menaiki Cab untuk ke Mentakab . Menuju ke Starmall yg baru di buka . Menonton wayang , makan-2 dan shopping hadiah untuk sahabat di Ipoh :P Sangat seronok . Walau kaki mula menunjukkan tanda lenguh . PErgi nye hanya TIGA orang , tapi kemeriahan seperti sekelas yg join . 

Habis membeli belah , Cab menunggu di hadapan pintu besar Starmall untuk mengambil kami . kami mula menuju ke Temerloh kembali . Niat di hati ingin terus pulang ke Jengka . Tapi jam baru menunjukkan pukul 4 petang . Tanpa dirancang sekali lagi , kami mengarahkan Pemandu menghantar ke KILAT . What is KILAT ? Itulah tempat karoke . 

First time berkaroake bersama kawan-2 . First time juga diri ni berani pergi berjalan sejauh itu . Tapi nekad untuk berhibur , biarlah sekali untuk 5 Sem sepanjang belajar di sini . Bukan apa , takut kempunan . ^^, Tiada gambar yg mampu diselitkan . Biarlah bicara melalui penulisan . Andai tersampai maknanya , pembaca pasti memahami isinya . 

Sekian .


A Loving Heart is The Beginning of All Knowledge

0 Comments:

 
NUKILAN NURUL SYUHADAH ARIADI